Leons Mamma!

Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Emma - 5 oktober 2009 16:24

Fick negativt besked från försäkringskassan igen.

Känner mig ganska nere just nu och jag förstår inte varför dom ständigt ska sparka på människor?


Jag känner till mina rättigheter och en sak är säker...


Kampen om rätt fortsätter!

Av Emma - 5 oktober 2009 13:00

 

Såhär såg det ut före.

Här kan ni se den förra kyl & frysen samt tapeten.


 

Såhär ser det ut med nya kyl & frysen (dock inte helt färdigställt)


   


Såhär ser det ut med den nya färgen!






Vad tycker ni? :)

Av Emma - 5 oktober 2009 12:43

Här om dagen låg jag och mös med Liten i sängen.

Jag drog handen över hans huvud och kunde konstatera att han fått mycket mer hår.

Dessutom är hans hår brunt.

Det är lite kul då både jag och min sambo var blonda som bebisar.


Vi låg där och småpratade och skrattade.


Jag kan inte fatta att det har gått sex månader snart.

Tiden går så fort, samtidigt som det ibland känns som att han varit här föralltid.


Min älskade lille bebis.

Av Emma - 5 oktober 2009 12:20

Igår mailade jag på en jättesnygg trappa.

Vi behöver ju byta ut den vi har då den är alldeles för brant!

Jag har uppdaterat mailen tusentals gånger, men inget svar...

Idag gick jag in på annonsen och den är borta!

:(  Så den trappan blir det tyvärr inte.


Annars händer det inte allt för mycket.

Telefonen är tyst och Liten har precis somnat.


Det blåser en massa ute, men inte riktigt lika hårt som igår.

Får hoppas att det här vädret är över snart, så att man kan gå ut och gå utan att blåsa iväg!


Någon telefonledning har nog skadats av vädret då jag har noll mottagning på min mobiltelefon.


Inget skoj i brevlådan heller. Varken min nya jacka eller handledarbeviset...


Men nu under dagen lär väl telefonen ringa.


HÅLL TUMMARNA FÖR MIG NU!

Ovido - Quiz & Flashcards