Leons Mamma!

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Emma - 7 oktober 2009 13:15

Försökte igen med barnmat till Liten men han bara spydde.

Hädanefter får jag nog laga egen mat..

För maten i burkar smakar blä, rent ut sagt!

Men fruktpureen gick ner som vanligt :)


Brevbäraren körde inom med Litens Up and go paket idag.

Jättesnällt, så slapp jag hämta ut det på posten.


I paketet fanns blöjor, bindor, badblöjor, en boll, ett par strumpor, engångshaklappar och lite rabatter och så.

Ska bli kul att testa badblöjorna sen!

Tror det blir nu en dag i veckan som vi åker och badar.

Blir det inte det så blir det nästa vecka.


Tänkte höra med Linda med, men jag har inte orkat fylla på min mobil ännu...


Nu ska jag ladda en maskin med tvätt!

Av Emma - 7 oktober 2009 12:08

Nu äntligen är mitt paket på väg.

Ska bli så otroligt skoj att få se jackan live!


För övrigt har jag ont i halsen idag och tycker lite synd om mig själv ;)



Ovido - Quiz & Flashcards