Leons Mamma!

Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Emma - 25 oktober 2009 19:54

Idag har vi haft en otroligt mysig dag.

Först tog vi en utflyktstur till Stockhultsgårdens Tebod (som vi skulle åkt till hur länge som helst!) där vi tillsammans med R fikade.

OTROLIGT god mat har dom.

Jag köpte fem olika sorters teer med mig hem.


Väl hemma igen blev det en fika innan R åkte hem och sedan har vi bara slappat!

Det känns verkligen att det är söndag...

Är inte direkt taggad inför en ny vecka, men förhoppningsvis ändrar jag uppfattning tills imorgon.

Har en del som behöver fixas ikväll.

Lite som ska postas och så.


Blir väl kanske att ta en liten promenix imorgon. Kan faktiskt vara skönt, även om det är kallt och ruggigt.


Fick riktig sylust förut och när jag satte mig för att sy så började maskinen såklart krångla.

Så den får vila och jag får lugna ner mig så att jag slipper slänga ut den.


Vårt kök börjar ta form ordentligt nu och ny diskbänk har kommit på plats.

Och diskho då såklart :)

Bilder kommer senare.


Nu har jag för mig att det går en bra film på TV.


Hoppas ni haft en skön helg!

Bloppis-annons
Av Emma - 25 oktober 2009 16:37

Inomhus trappa sökes!

Ska du kanske byta ut din trappa?


Då är jag kanske intresserad av din gamla.

Hör av dig!

Bygg & Trädgård, Köpes - Hässleholm (Skåne län)
Ovido - Quiz & Flashcards