Leons Mamma!

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Emma - 6 oktober 2009 13:22

Har den senaste tiden haft ont om kläder i storlek 68 & 74 till Liten..

Så jag har både fått och köpt en massa.

Idag var jag uppe på ovanvåningen för att leta efter hans bärsele som jag aldrig använt..

Hittade den till slut, men den var alldeles för liten.


Innan jag hittade den gick jag igenom en hel massa kläder...

Ner för trappan kom jag till slut med 20 plagg som är helt nya.


Det är kläder han fått efter att han föddes som jag lagt undan då dom var på tok för stora.

Men nu passar dom och nu behöver jag inte tänka på det.


Nej, det enda jag behöver tänka på är HUR han ska hinna använda alla dessa kläder innan dom också är för små.....


Av Emma - 6 oktober 2009 10:29

Andra avenyn är försenat så jag får vänta en stund till innan jag kan se det.

Men.. Ikväll är det ju DH.

Gud, vad det ska bli skoj att se det!


Idag är tanken att jag ska städa undan lite här hemma (om jag inte fastnar vid datorn) och sen när älsklingen kommer hem ska vi iväg en sväng till R på middag.


Vi har börjat kolla efter trappor.. Måste byta ut den vi har ju, som är totalt livsfarlig.

Kommer bli skitbra när vi hittat en som passar och som är lagom stor och bastant.

Då lär vi kunna utnyttja ovanvåningen mer än vad vi gör idag (förvaring...)


Köket är jag jättenöjd med och jag går gärna en extra sväng ut dit för att kolla, flera gånger om dagen :)


Det är så härligt med eget hus och att kunna göra som man vill.

Och framför allt så betalar man till sig själv och ingen annan!


I love it!

Av Emma - 6 oktober 2009 09:42

Liten har varit duktig och sovit heeeela natten :)

Imorse när jag vaknade till, när älsklingen skulle till jobbet, så frågade jag honom var Liten var?

Blev en aning chockad över att han låg kvar i sin säng.

Mammas duktiga kille :)


Trots det så är jag en aning trött.

Funderar på att döda lite tid framför datorn och Riverside samt Andra Avenyn.

Sen är det nog lagom att hämta posten.


Hoppas att jag får något kul i lådan idag!


Har ni sovit gott?

Ovido - Quiz & Flashcards