Leons Mamma!

Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Emma - 10 oktober 2009 21:25

Jag glömde ju berätta för er om när jag ringde till länsstyrelsen i fredags.

Dom berättade att handledarpappret är på väg till mig, så jag lär ha det i början på nästa vecka.


Jag uppmanar er ALLA till att hålla er inne, för nu jäklar ska här köras!!! ;)

Av Emma - 10 oktober 2009 21:19

Idag har jag spenderat en massa tid på IKEA.

Köpte inte så mycket men en del blev det :)

Bla så köpte jag tyg till gardin i köket, som jag hunnit fixa till och fått upp redan!

Även tyg till stolarna (ja, jag vet att jag redan bytt en gång, men nu har vi ju ändrat med färgerna en massa!)

Köksbelysning blev det också, som planerat och jag tror att den kommer passa jättebra.

Lite annat smått och gott blev det ju också såklart.


Har ändrat om lite på Litens rum och vi passade på att sänka spjälsängen med, så nu är den på den nedersta, vilket känns skönt. Så slipper jag oroa mig att han tar sig över när den är där uppe. Vi möblerade om lite också.


Förkylningen har lagt sig lite nu men hostan har blivit värre, men jag överlever pch bryr mig inte direkt längre.


Tog ett välbehövligt varmt bad förut och njöt av att få ligga där för mig själv en stund.

Ibland behövs ju lite egentid och dessutom är det skönt att slippa lukta kräk ;)


Imorgon ska jag försöka ta vara på tiden och få lite gjort.

Men vi får se hur jag känner mig.



Ovido - Quiz & Flashcards