Leons Mamma!

Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Emma - 29 oktober 2009 17:34

Nä, kanske inte riktigt..

Sanningen är att klockan börjar närma sig 18 och ännu har inte älsklingen kommit hem.

Han jobbar över idag.

Ganska tråkigt att vara ensam faktiskt, men jag tror att jag klarar mig en stund till.


Ikväll händer det inte så mycket.

Det ska städas och vi ska göra varma mackor och dricka varm choklad, mumma!


Lillkisen verkar vara en hon och hon är 5 veckor ca.

Vi skulle fått henne vid 12-veckors ålder men mamman övergav henne och hennes syskon klarade sig tyvärr inte.

Så, vi fick hem henne lite tidigare.


Det är en riktigt myspysig kissekatt som älskar att sitta på axeln och gosa.

Hon går på lådan och äter själv.

Hur gosig som helst.


Busar gör hon också.

Vi har gjort en hörna till henne (då vi inte kan ha henne lös överallt. Hon är ju fortfarande så liten) med galler runt och idag klättrade (!?) hon över..

Visserligen for hon ner på golvet med en duns, men hon var snabbt uppe på benen igen.

Ja, det är verkligen mycket att stå i, med en bebis, en hund, en katt och en man.

Men det ska nog gå bra, tillslut. (Kanske hade det varit lättare att skriva 4 bebisar? Hehe...)


Nu ska jag ta mig i kragen minsann.

Ovido - Quiz & Flashcards