Leons Mamma!

Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Emma - 9 oktober 2009 22:59

Nu ska jag gosa ner mig i sängen med mitt nya knark!

Nämligen Olbas inhalator.


Snacka om mirakelmedicin! <3

Av Emma - 9 oktober 2009 20:20

Vårat kök börjar ta form nu.

Det är inte mycket kvar som ska göras.

Innan idag beställde vi ny diskbänk (skiva?) i svart och en ny vask i vitt.

Det är nämligen färgerna i vårt kök - svart och vitt.


Diskhon kommer bara vara en så att säga.

Vi känner inte att vi behöver mer än så.

Så en stor blir det :)


Ska kolla på IKEA snart och se om jag hittar något snyggt tyg till gardiner och då samma till stolarna.

Dessutom ska det inhandlas belysning.


Vi ska också lägga nytt golv och måla litegrann på köksinredningen.


Ska bli skitskoj..


Men nu ska jag fortsätta att titta på Idol och hoppas på att hostan försvinner.........

Av Emma - 9 oktober 2009 12:47

 

Jag är med och tävlar om en skötväska från Willvin Design
hos Hanna Of Sweden. Var med och tävla HÄR du oxå!


Ovido - Quiz & Flashcards