Leons Mamma!

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Emma - 11 oktober 2009 21:11

Liten är inte som han brukar idag.

Kanske börjar han bli sjuk?

hur som helst så tror jag inte att han tål sin välling vi börjat med nu..

Han får utslag i ansiktet.

Så jag får vänta lite med den och se vad som händer.


Vi alla 3 här hemma är sjuka.

Älsklingen har börjat känna av förkylningen och mår inget vidare. Kanske han stannar hemma från jobbet imorgon?

Jag känner mig fortfarande slö, men ändå på bättringsvägen.

Skulle egentligen vilja åka på babysimmet imorgon, vill ju inte missa mer nu..

Men Om jag inte mår bra så åker jag inte.

Och definitivt inte om Liten är krasslig.


Nej, då stannar vi nog hemma och myser istället :)

Vi får se.


Har mailat till IKEA precis också för att klaga på deras tvättråd...

Vår bäddmadrass krympte ju ordentligt när vi tvättade den..


Vad har ni hittat på i helgen?

Ovido - Quiz & Flashcards