Leons Mamma!

Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Emma - 21 oktober 2009 23:17

Sov Gott ÄLSKADE Kelpie!



Du finns föralltid med oss..


björn  

Av Emma - 21 oktober 2009 21:02

Riktigt skoj var det att titta på bilderna från babysimmet nu ikväll.

Det togs 3 bilder varav 2 var på herr Liten ensam.

Ett av dom blev riktigt bra och det blir också det som kommer förstoras.

Den 3e bilden var på mig och Liten och han blev riktigt fin på den!

Jag däremot...

Herregud säger jag bara.

Jag såg ut som en fisk!

Eller ja, val snarare och ena tutten var på väg ut ur bikinin...


Men det kommer iallafall bli snyggt med förstoringen :)


Nästa gång jag är nära en fotograf tänker jag bespara honom mina tuttar iallafall.



Av Emma - 21 oktober 2009 11:42

Idag tog Liten och jag sovmorgon.

Riktigt skönt att kunna ligga kvar i sängen och bara gosa!


Har inga planer för dagen förutom att jag tänkte plocka undan lite här hemma.

När älskling kommer hem ska vi äta och sen åker vi till babysimmet för att kolla på fotona och då också beställa.

Jag kör dit tror jag, om det inte är alldeles för mörkt.

Vet inte riktigt vilken tid det blir som vi åker..


Nu ska jag se på dagens avsnitt av Riverside och sedan ska jag nog hänga lite på swoppers.


Hoppas ni får en härlig dag!

Ovido - Quiz & Flashcards