Leons Mamma!

Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Emma - 23 oktober 2009 23:03

Jag är trött idag.

På det mesta faktiskt.

För det första har jag ont i bröstet och huvudvärk.

Dessutom har jag haft hicka till och från HELA dagen!


Jag är trött på att renovera.

Det är bara krångel.


Sen är jag trött på elaka människor.

Hur står man ut med sig själv när man är elak emot andra?


Trött i huvudet efter en skrikig bebis idag.. (Fler tänder på G?)


Bakade en ananaspaj förut idag som blev SKITÄCKLIG!


Ingenting har gått bra idag..

Och imorgon ska jag vara ensam lite under dagen då min skogsmulle ska ut och vandra eller något.

Blä.


Men jag hoppas på en bättre dag imorgon.

Det kan väl ändå inte bli sämre?

Av Emma - 23 oktober 2009 08:21

Idag ringde min pappa och väckte mig klockan 07:30.

Lite föööör tidigt för min del men jag kunde ju ändå somna om.

Iallafall i fem minuter, tills Liten gjorde mig påmind om att han finns.

Sedan den tiden har vi legat i sängen, (vilket vi gör fortfarande) och bara gosat.

Det blir väl dags att gå upp snart och påbörja dagen.


Tänkte att jag skulle inga min älskade syster och höra hur hon känner sig idag.

Tycker det känns viktigt att visa att man finns här för henne.


Ikväll blir det att byta diskbänk!

Vi ska istället för en sån där vanlig ha en bänkskiva i svart granitliknande.

Och en ny diskho blir det ju också i vitt.

(En såndär lite större som bara är en).


Ska bli intressant att se om Liten får plats i den.

Snacka om mindre omständigt när han ska bada.


Snart är det dags för dagens avsnitt av Riverside och ikväll vet vi väl alla vad som sker?


Just ja.. IDOL!


Ha en UNDERBAR fredag!

Ovido - Quiz & Flashcards