Leons Mamma!

Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Emma - 4 oktober 2009 19:16

Både igår och idag har vi varit iväg på barnloppis.

Passar mig perfekt, jag som älskar att fynda! :)


På barnloppisen igår köpte jag en mysig liten filt i flanell typ och en stor knallgul filt från IKEA som föreställer ett lejon :)

Dessutom köpte jag ännu en mössa och ett par skor till Liten.


På loppisen idag köpte jag en bilbarnstol (nästa storlek, som snart är här! :O )

jag köpte också 5 pyjamasar (precis som att han be,höver ännu mer kläder!?), och en babyvakt som blir perfekt om jag är ute i trädgården och han skulle vakna.


Så, jag är ganska nöjd med helgen.


Imorgon väntar en dag hemma.

Skulle ju egentligen på babysimmet, men jag väntar ett viktigt samtal, så det får vi hoppa över imorgon.

Hoppas verkligen att morgondagen blir en bra dag....


Nu ikväll får vi se vad som händer.. Får se vad det går på TV:n.


Förresten så har vi äntligen målat köket!


Bilder kommer snart.


Hur har er helg varit?


Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards