Leons Mamma!

Direktlänk till inlägg 8 september 2009

Idol!

Av Emma - 8 september 2009 22:23

Nu är vi hemma igen!

Idol var riktigt skrattretande.

Inte för att jag kan sjunga, för det kan jag verkligen inte!

Men gud. Folk vet väl ändå när det är riktigt illa?

Hör dom inte sig själv?

Men men.. Tur att det finns, annars hade jag inte skrattat så som jag gjort ikväll.


Nu är klockan alldeles strax läggdags och vi är väldigt nära en ny dag.

Och jag behöver väl inte berätta vad morgondagen bjuder på?

Nä, tänkte väl inte det..

Men jag tror att jag på minner er iallafall!

Vårt side by side kommer!

WOHO!


Även om jag inte får se det utan allt emballage förrän älsklingen kommit hem, så lär jag ändå njuta av att det står ute på gräsmattan.


Sedan kommer väl Litens vagn förhoppningsvis nu i dagarna med.

Blir superbra, då vi antagligen tar en roadtrip ner till Malmö i helgen.

Då följer ju Fanny såklart också med, och då behöver vi ju ha lite extra plats.

Dessutom ska nog resesängen också med!

Mja, vi får väl se.


Det lutar åt att jag ska hänga med syrran och hennes sambo till Ullared på lördag också.

Fast det lär ju vara fullsmockat...


Iallafall så ska jag kolla klart på Hells kitchen innan vi lägger oss!

Natti på er!

 
 
femman

femman

9 september 2009 06:49

Idol är underbart ju! :) (tycker dock det var HELT fel att den där toknervösa MY inte fick gå vidare..:-S)

http://femmanfem.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 14 juni 2012 23:35

Klockan är mycket, men vad gör det? Det är ju helg här hemma nu. Äntligen. Veckan har varit lång.. Och helgen lär gå i ett nafs! Imorgon är det mycket som står på schemat. Dagen ska inledas med att storhandla! (Ja, efter frukostar och blöjbyten...

Av Emma - 14 juni 2012 09:57

Veckans planer; Veckan är snart slut, men jag har en del planer inför helgen. Det ska städas och imorgon är det storhandling och fotboll som gäller!Veckans saknad; Jag saknar mina underbara vänner i Småland. Veckans skada; Ingen direkt skada men jag...

Av Emma - 5 juni 2012 23:06

Trött efter operationen igår.   Återkommer snart med nya fräscha bloggideer ;) ...

Av Emma - 15 april 2012 18:35

Ja, jag vill nog kalla det fuckad vardag.   Jag har fått jobb!!!   Vilket innebär en enorm lycka, men också en del omställning och strul med att försöka få allting att gå ihop. Tider, barn osv.   För att få tid tillsammans med barnen gå...

Av Emma - 15 april 2012 18:20

Om man tänker tillbaka så minns jag när jag skapade denna bloggen. Den har tagit olika riktningar, men i det stora hela har den alltid handlat om Leon. Nu finns det ju två barn i familjen, men eftersom han funnits i mitt liv längre så har det ju ...

Ovido - Quiz & Flashcards