Leons Mamma!

Alla inlägg den 24 september 2009

Av Emma - 24 september 2009 13:15

Efter att jag skällt en del på min sambo för det där med ekorren och älgen så talade jag om för honom att jag minsann tänker åka till Jysk idag.


Han gick med på det (kanske för att han visste att han gjort fel?) och när han slutat jobba åker vi!


Jag måste komma ut idag och göra någonting som jag tycker om.


Har varit alldeles för mycket negativt nu.


Efter allt som hänt detta året hade jag hoppats på lite tur nu...


Men skenet bedrar!



Vad ska Ni hitta på i eftermiddag?

Av Emma - 24 september 2009 13:11

För någon timme sedan ringde min sambo hem och berättade att han kört på en ekorre.

Därefter blev han nog lite chockad...

Inom loppet av några sekunder ställer sig plötsligt en älg på vägen.


Och han lyckades bromsa...

Men han låg då i 120 km/h.


När jag frågade om vad det var för hastighet på vägen hade han plötsligt bråttom och behövde fortsätta att jobba.


VARFÖR måste unga män överskatta sin körförmåga?


Nej, när jag tar körkort ska jag minsann köra ordentligt.


Det kan ju faktiskt rädda liv.


RIP ekorren.



Av Emma - 24 september 2009 12:46

Idag är ingen bra dag.


Fick samtal av försäkringskassan som meddelade att det kommer bli ett avslag på min ansökan.

Jag skulle verkligen vilja påstå att jag visste det innerst inne.

Men denna gången trodde jag för mycket och jag hoppades nog ännu mer.


Jag blir så ledsen över deras sätt att ringa och bete sig illa.

Vad gör mig mindre värdefull än dom?


Jag är faktiskt också en människa!

Ovido - Quiz & Flashcards