Leons Mamma!

Alla inlägg den 8 september 2009

Av Emma - 8 september 2009 22:23

Nu är vi hemma igen!

Idol var riktigt skrattretande.

Inte för att jag kan sjunga, för det kan jag verkligen inte!

Men gud. Folk vet väl ändå när det är riktigt illa?

Hör dom inte sig själv?

Men men.. Tur att det finns, annars hade jag inte skrattat så som jag gjort ikväll.


Nu är klockan alldeles strax läggdags och vi är väldigt nära en ny dag.

Och jag behöver väl inte berätta vad morgondagen bjuder på?

Nä, tänkte väl inte det..

Men jag tror att jag på minner er iallafall!

Vårt side by side kommer!

WOHO!


Även om jag inte får se det utan allt emballage förrän älsklingen kommit hem, så lär jag ändå njuta av att det står ute på gräsmattan.


Sedan kommer väl Litens vagn förhoppningsvis nu i dagarna med.

Blir superbra, då vi antagligen tar en roadtrip ner till Malmö i helgen.

Då följer ju Fanny såklart också med, och då behöver vi ju ha lite extra plats.

Dessutom ska nog resesängen också med!

Mja, vi får väl se.


Det lutar åt att jag ska hänga med syrran och hennes sambo till Ullared på lördag också.

Fast det lär ju vara fullsmockat...


Iallafall så ska jag kolla klart på Hells kitchen innan vi lägger oss!

Natti på er!

Av Emma - 8 september 2009 16:27

Om en stund kommer älsklingen hem och sedan ska vi åka till R och babbla bort en stund.

Dessutom ska vi kolla på Idol som börjar idag!

Tycker det är skitskoj att se uttagningarna Skrattande

Sen ser jag ju såklart fram emot morgondagen extra mycket nu när jag vet att vårt side by side kommer.

Jag måste också berätta för er att jag vann en tävling hos Emma! Gå in och kika i hennes underbara blogg vetja!

Nu ska jag fortsätta läsa era bloggar innan älsklingen kommer hem!

Av Emma - 8 september 2009 15:27

Efter ett antal samtal idag så fick jag till slut reda på att vår nya kyl och frys kommer hit imorgon bitti!

Åh, som jag ser fram emot det!


Visst är den snygg?


 

Av Emma - 8 september 2009 12:07

Kan börja med att berätta att bloggagratis.se har ändrat allting, så det tar nog ett tag innan man kommer in i det nya..

Idag är det då Tisdag och änsålänge har jag bara njutit av dagen i fulla drag!

Andra Avenyn har nämligen börjat igen och det var verkligen på tiden!

Så jag började dagen i sängen med datorn i högsta hugg.

Riktigt, riktigt bra avsnitt.

Tyvärr sänder dom ju bara en gång i veckan...


Liten sover nu och jag sitter och hoppas på att dom ska ringa och säga att dom kommer och lämnar kylen o frysen.

Vill verkligen ha hem det nu.


Igår hände en ganska rolig grej.

Älsklingen och R höll på i köket och fixa inför den nya kylen och frysen.

Dom drog ut våran gamla och när dom sen skulle sätta tillbaka den så gick allt åt pipan.


Jag stod på toaletten och tvättade händerna när jag hörde en riktig smäll!

När jag kom ut så var hela kylens innehåll över HELA köksgolvet.

Jag kunde riktigt se hur det rök ur öronen på min man.

Shit..

Och jag som lovat mig själv att försöka vara positiv och hålla lugnet säger fint "Guuuuud, så bra! Nu kan vi rensa kylen! Och golven kan tvättas!"


Behöver jag ens förklara vilken blick jag mottog utav min älskling?


Jag tänkte ta en bild på kaoset och visa er, men jag vågade inte.

Då hade nog älsklingens öron brunnit upp......


Men golvet blev rent och fint tillslut (Det tog TID) och sillen är nu slängd :)


Så, en kylskåpssrensing blev det! Skrattande

Ovido - Quiz & Flashcards