Leons Mamma!

Alla inlägg den 11 september 2009

Av Emma - 11 september 2009 13:37

Har jag någongång berättat för en att jag är förbaskat TRÖTT på försäkringskassan?

Nu dröjer det ännu längre innan S får sina pengar.

För att DOM inte kan göra sitt jobb.


ÅH, jag blir galen.




Av Emma - 11 september 2009 11:40

Jag nämnde ju förut att jag vann en tävling hos Emma.

Idag blev jag jätteglad när jag öppnade posten.


Titta vad fina ljus jag fick av henne!


Tusen tack min vän!


 



Hos Emma kan ni läsa om det mesta, bla sorgen efter att ha förlorat sitt barn vid förlossningen, men även roliga saker. Hon skriver på ett riktigt underhållande sätt. Missa inte att läsa hennes blogg!

Av Emma - 11 september 2009 11:38

Såhär ser en stor del av min dag ut....


 


Och detta är inte allt......

Ovido - Quiz & Flashcards