Leons Mamma!

Alla inlägg den 7 september 2009

Av Emma - 7 september 2009 15:59

Nu har jag ringt till kommunen också och sagt till om hålorna i vägen här utanför!

Så nu hoppas jag att dom kommer snart och fixar till det.


Vill inte förstöra bilen på ett så onödigt sätt.

Eller ja, jag vill inte förstöra den alls ;)



Snart kommer älsklingen hem och då ska det lagas mat.

Sedan får vi gäster och vi ska även få öppnat ett skåp så att vi får plats med vår nya kyl och frys!




Såhär ser det ut nu. Skåpet brevid kylen försvinner idag. 

Så att vår nya kyl-frys får plats.

Kommer bli super!

Av Emma - 7 september 2009 15:53

Lånad bild från blocket.

Har beställt denna sulkyn, perfekt för mindre resor där man inte har plats till en stor vagn.

Om några dagar är den här!

Riktigt bra pris på den också!

Vill du också beställa en så kan du göra det här: 

http://www.blocket.se/jonkoping/Sulky_ny_ny_21865985.htm?ca=17&w=1

Av Emma - 7 september 2009 14:33

Ja, då var vi hemma igen.

Babysimmet var riktigt skoj.

Liten ligger här brevid i soffan och sover, han är trött!

Ska bli kul att åka dit nästa vecka igen!


Själv är jag ganska trött jag med faktiskt.


Läste nyss att vargen är ganska nära oss nu.. Fy vad läskigt!


 

Av Emma - 7 september 2009 09:50

Något badande igår blev det inte, tyvärr.

Men vi hade det skoj ändå.

Vi träffade ju Bengtsson, som vi inte träffat på jättelänge.


Om en timme ungefär åker jag och L iväg med våra små, för att gå på babysimmet för första gången! Det ska bli riktigt, riktigt roligt måste jag säga! :)

Ny bikini har jag ju nu och jag hoppas att den ska vara bekväm att bada i.

Liten har ju ingen aning om vad som väntar honom, men han lär nog älska det.


Nu i veckan kommer dom och lämnar vår nya kyl och frys, och jag hoppas att det blir snart! :D


Tyvärr har jag två MEGA myggbett (dom älskar mig) som syns ordentligt.

Tråkigt att man ska behöva ha sånt nu när det är höst och allt...


Nu ska jag peta i mig lite frukost innan vi åker.. Och fixa iordning det vi ska ha med oss. Liten sover ännu :)


Hoppas att ni får en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards