Leons Mamma!

Alla inlägg den 1 september 2009

Av Emma - 1 september 2009 11:23

Igår kom L och hennes flicka Isabel hit.

Vi fikade och snackade en massa.


Känns jättekul att jag funnit någon som är kul att umgås med, mammaledig och har barn i Litens ålder :)

Hon är ju lite äldre.. Typ 2 månader. Men det går jättebra ändå. Ingen jätteskillnad så :o)


Här är dom 2 sötnosarna!


Leon och Isabel 

Av Emma - 1 september 2009 11:20

Jag har i och för sig varit uppe ganska länge.

Jag vaknade ungefär vid 8:40 och Liten sov vidare till 11.


Idag ska jag bara njuta av dagen och småplocka lite här hemma.

Har vi tur så får S ta pappaledigt hela nästa vecka.


Jag har ännu inte fått lov att ta en bild av Leons tand, vilket är lite synd. Men vill han inte så vill han inte..


Och vet ni vad?


Tanden brevid är också uppe!


Usch vad fort det går!

Men OJ så kul :o)

Ovido - Quiz & Flashcards