Leons Mamma!

Alla inlägg den 23 september 2009

Av Emma - 23 september 2009 23:08

Ni får ursäkta men jag måste få ur mig allting nu!


AHHHHHHH! Jag blir så trött.

Vill bara skrika.

Tvätten tar ALDRIG slut.

Hunden fäller som aldrig förr.

Jag blir stressad av att inte få veta hur allting kommer att bli...

Jag blir snart TOKIG!


Jag kanske är tramsig nu, men så får det isåfall vara.

Ibland blir allting bara FÖR mycket.


Hade det inte varit så jäkla varmt här inne så hade jag LÄTT dragit täcket över huvudet!


Här är FÖÖÖÖÖÖR varmt!

Och det är också konstigt. På dagarna är det kallt ute och då svalt inne.

Hur kan det då bli varmt här inne om kvällarna, när det FORTFARANDE är lika kallt ute.


Nej, ingenting går ihop.

Ingenting fungerar.


Jag behöver göra något som jag vill nu.

Klarar inte av att bara gå hemma och gå mig själv på nerverna.


Nu vaknade Liten också...


TACK DU DÄR UPPE, TACK!!!

Av Emma - 23 september 2009 16:45

Leon har förut bara kunnat backa med sin gåstol.. Men nu hoppar han fram som en groda :D


Det ser så kul ut!


Ville bara berätta det :)

Av Emma - 23 september 2009 16:36

Linda var här en sväng och efter det var jag riktigt hungrig!

Stekte till lite fiskpinnar och gjorde hemmagjorda "fiskburgare"

Jättegott och det var verkligen länge sedan jag åt det.

Tog en bild med mobilen men det verkar inte gå att MMS-blogga...

Får ta och fixa så att jag kan lägga in bilder i datorn från telefonen.


Idag någongång ska kanske Tjelsi hjälpa mig att fixa iordning en... har glömt ordet.. Design fast där uppe :)


Ikväll blir det såklart Idol och jag är nu bombsäker på att killen *nämner inga namn* haha, som jag varit tillsammans med en gång åker ut idag!


Annars har jag hunnit plocka undan här hemma lite idag och medans Leon sov innan så sydde jag ett täcke till honom och bäddade rent i hans säng. (Han låg i vår säng under tiden)


För övrigt är jag dunder-sugen på att åka till Jysk och handla ett sånt där snyggt fårskinn!

Kan ju vara mysigt för Leon att ha i sin vagn i vinter. Det får isåfall bli det svarta, om det ser lika bra ut i verkligheten.


Nu är det dags för blöjbyte.


Återkommer ikväll!


Förresten, vad har Ni gjort idag?

Av Emma - 23 september 2009 10:55

Vilken seg dag!

Det är verkligen höstväder ute och inte ett dugg varmt och behagligt.

Därför håller jag mig helst inne.


I brevlådan idag kom äntligen min beställning från Ellos.

Jag beställde nämligen fler av dom supersköna byxorna jag skrivit om innan.

Dock kom inte hela beställningen nu utan bara ett par av byxorna.

Men det gör ingenting, den som väntar på något gott...

Dessutom var det ju skönt att slippa åka till posten och hämta dom, dom kom ju direkt i lådan istället :)


Funderar på att se två avsnitt av Riverside.

Sedan lär jag få natta Liten som börjar bli trött.


Kanske man skulle bädda ner sig en stund och hoppas på att man blir av med den här förbaskade förkylningen snart?


Ja, vi får väl se.


Förresten, jag blir riktigt glad över att det är så många som besöker bloggen och det är riktigt skoj när ni kommenterar! Hoppas att ni vill stanna kvar :)

Ovido - Quiz & Flashcards