Leons Mamma!

Alla inlägg den 26 september 2009

Av Emma - 26 september 2009 10:07

Ser min design bra ut i era ögon?

Eller ska jag byta?

Av Emma - 26 september 2009 10:00

Idag hoppas jag på att få med mig min sambo, så att vi kan åka på loppis.

Imorgon ska jag på en loppis.

Barnloppis.

Men det fanns en loppis idag med och jag är ganska sugen på den också..

Det dumma är att det börjar klockan 11 och jag sitter här i pyjamas och behöver både mat och en dusch.


Det där med att jag skulle sätta press på mig själv och måla köket har ännu inte hänt, som ni säkert kunnat räkna ut ;)

Frågan är om det kommer hända..

Jag skulle ju tycka att det vore skönt att bli klar med det...

Men det är inte ens färdigspacklat!


Hur som helst så funderar jag på att ta ett bad nu.

Det var riktigt länge sedan jag badade...


Och sist jag var i stan så köpte jag lite badsalt och jag har ju badkulor kvar....


Japp, bada blir det!

Ovido - Quiz & Flashcards