Leons Mamma!

Alla inlägg den 6 september 2009

Av Emma - 6 september 2009 21:52


Jag är med och tävlar om ett presentkort á 500kr
från Barnens Gruva hos Hanna Of Sweden!
Var med och tävla HÄR du oxå!
Av Emma - 6 september 2009 00:42

Åh, vad jag är slut!

Det märks tydligt när jag lyckas lägga upp ett tomt inlägg 2 gånger här!

Nu är dagen slut och vi har fått gjort en massa.

Diskmaskinen är nu inkopplad, och även om det inte är världens nyaste så fungerar den utmärkt :)

Så otroligt skönt att fria diskbänken från all disk.

Tror faktiskt att det var riktigt uppskattat ;)

 

Imorgon ska vi träffa Bengtsson och sen ska vi förmodligen med L + familj till badhuset och bada lite tror jag (beror på om vi lyckas ändra tiden med herr Bengtsson).

 

Nu ligger jag här i en renbäddad säng, duschad och klar för att snarka :)

S ligger brevid och gör det redan nämligen!

Det kan jag förvisso förstå, så som han slitit idag med kopplingar av rör och div!

 

Leon har somnat, i sin egen säng och jag hade faktiskt tänkt låta honom sova där, tills han själv vaknar och vill komma till oss.

Det blir första natten för honom i sin egen säng!

Hoppas att han vill sova där en stund, så att jag kan räta ut min rygg lite och faktiskt få PLATS i sängen. Liten brukar sträcka ut sig rätt så bra annars!

 

Regnet pissar ner nu...

Undrar om man kanske ska ta och lägga sig..

Det kommer ju en dag imorgon också. Dock söndag och tyvärr sista helgdagen. Varför går tiden så förbaskat fort?!

 

Godnatt Sverige!

Ovido - Quiz & Flashcards