Leons Mamma!

Alla inlägg den 2 september 2009

Av Emma - 2 september 2009 09:01

Idag blev det till att gå upp tidigt.

Det var inte tänkt så, men Liten bajsade massor, så det var bara till att gå upp och byta blöja.

Sen ville han inte riktigt somna om (nu sover han iofs litegrann)...

Men vad hjälper det? Nu är ju jag klarvaken.


Såg på ellos hemsida att mitt paket är skickat. 

Har jag tur så kan jag hämta det redan imorgon!

Vore skönt att ha klart allting med badkläder inför måndagen osv.

L frågade om vi ville hänga med och bada på söndag också, så vi får väl se om det blir något.


Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men en storstädning hade varit nödvändig!


S kommer inte hem förrän sent ikväll så någon tid tillsammans lär vi inte få.

Så kommer det se ut resten av veckan.

Han är nämligen långt iväg och jobbar.


Igår hittade S en annons på blocket på en helvit kattunge.

Jag ringde och vi var SÅ nära på att åka och köpa den lille kisen.

Men jag ändrade mig i sista sekund. 

Jag vill ha katt, men jag vill inte ha en massa möss och äckligt indraget här..

Sen känns det som att vi inte riktigt har tid..

Nej, jag får nog fundera lite till faktiskt!


Något byte av blogg blir det nog inte för min del.

Inte nu iallafall.

Jag är ganska nöjd med denna ändå.

Men om jag skulle få för mig att byta blogg så kommer jag givetvis berätta det :)


Förresten! Igår kom mitt körkortstillstånd! Så nu ska jag bara gå kursen och sen jäklar! :D

Strävar efter att ha kortet innan årsskiftet.

Så vi får väl se :o)


Nu ska jag läsa nyheter :P

Ovido - Quiz & Flashcards