Leons Mamma!

Direktlänk till inlägg 9 september 2009

Bakom häcken

Av Emma - 9 september 2009 12:38

När jag idag gick ut för att hämta posten så ropade någon på mig.

Jag vände mig om men såg ingen..

Rösten fortsatte att ropa och där, bakom buskarna hos en av grannarna såg jag en liten, liten tant.

Hon var riktigt pratglad och vi pratade en stund.


Det känns så härligt med ett så varmt välkomnande!


Tanten var riktigt gullig och det är trevligt att bo bland så bra människor!


Nu har jag fått lite gjort här hemma.

Jag har dammsugat köket och satt köksbordet vid fönstret så att det blir lättare att få in side by side`n sen.

Dessutom passade jag på att ladda diskmaskinen.

Den är för övrigt en riktig pärla den där maskinen.

I love it!


Nu sover Liten efter en massa kämpande i babygymmet.

Haha nej. Han kämpar inte.

Det verkar som att han tröttnat ordentligt på det.

Men som tur är så ska jag ju till Gekås i helgen och där kan jag nog hitta någon rolig leksak till honom.


Det hör väl inte hit att han redan har HUR MYCKET SOM HELST? :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 14 juni 2012 23:35

Klockan är mycket, men vad gör det? Det är ju helg här hemma nu. Äntligen. Veckan har varit lång.. Och helgen lär gå i ett nafs! Imorgon är det mycket som står på schemat. Dagen ska inledas med att storhandla! (Ja, efter frukostar och blöjbyten...

Av Emma - 14 juni 2012 09:57

Veckans planer; Veckan är snart slut, men jag har en del planer inför helgen. Det ska städas och imorgon är det storhandling och fotboll som gäller!Veckans saknad; Jag saknar mina underbara vänner i Småland. Veckans skada; Ingen direkt skada men jag...

Av Emma - 5 juni 2012 23:06

Trött efter operationen igår.   Återkommer snart med nya fräscha bloggideer ;) ...

Av Emma - 15 april 2012 18:35

Ja, jag vill nog kalla det fuckad vardag.   Jag har fått jobb!!!   Vilket innebär en enorm lycka, men också en del omställning och strul med att försöka få allting att gå ihop. Tider, barn osv.   För att få tid tillsammans med barnen gå...

Av Emma - 15 april 2012 18:20

Om man tänker tillbaka så minns jag när jag skapade denna bloggen. Den har tagit olika riktningar, men i det stora hela har den alltid handlat om Leon. Nu finns det ju två barn i familjen, men eftersom han funnits i mitt liv längre så har det ju ...

Ovido - Quiz & Flashcards