Leons Mamma!

Direktlänk till inlägg 6 februari 2009

Saknaden äter upp mig.

Av Emma - 6 februari 2009 10:28

Allting känns lite klarare nu.

Men fortfarande är det sjukt jobbigt.

Jag saknar dig.

Har nästan glömt bort hur du låter..

Fast om jag tänker efter riktigt noga och blundar så kan jag faktiskt minnas våra stunder i sängen innan vi somnar.. Hur vi brukade prata om allt.

Där kan jag höra din röst.

 

Jag vet inte varför detta skulle hända oss.

Jag vet inte varför livet är så förbannat orättvist.

 

Jag måste hoppas på att mardrömmen snart är över och att du får komma hem till mig igen.

Vi har ju så många planer som ligger och vilar i väntan på att förverkligas.

 

Jag förstår inte hur jag klarat av dessa otroligt tunga dagar utan dig.

För mig är det ofattbart.

Jag hade behövt en stor dos av dig nu.

Och jag tror att du hade behövt mig också.

Önskar jag kunde finnas för dig och få dig att må bra..

Men jag kan inte, älskling.

 

Det jag kan göra är att ta hand om saker här hemma, jag kan ge dig alla mina tankar och jag kan ge dig all kraft jag har.

 

Jag vet ju att det finns ett slut på detta, någongång, någonstans.

Men jag hoppas att du snart är hemma.

 

För jag saknar dig så otroligt.

Och du vet väl om hur mycket jag älskar dig?

 

Jag lever idag.

Jag lever för dig.

Se nu till att orka detta!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 14 juni 2012 23:35

Klockan är mycket, men vad gör det? Det är ju helg här hemma nu. Äntligen. Veckan har varit lång.. Och helgen lär gå i ett nafs! Imorgon är det mycket som står på schemat. Dagen ska inledas med att storhandla! (Ja, efter frukostar och blöjbyten...

Av Emma - 14 juni 2012 09:57

Veckans planer; Veckan är snart slut, men jag har en del planer inför helgen. Det ska städas och imorgon är det storhandling och fotboll som gäller!Veckans saknad; Jag saknar mina underbara vänner i Småland. Veckans skada; Ingen direkt skada men jag...

Av Emma - 5 juni 2012 23:06

Trött efter operationen igår.   Återkommer snart med nya fräscha bloggideer ;) ...

Av Emma - 15 april 2012 18:35

Ja, jag vill nog kalla det fuckad vardag.   Jag har fått jobb!!!   Vilket innebär en enorm lycka, men också en del omställning och strul med att försöka få allting att gå ihop. Tider, barn osv.   För att få tid tillsammans med barnen gå...

Av Emma - 15 april 2012 18:20

Om man tänker tillbaka så minns jag när jag skapade denna bloggen. Den har tagit olika riktningar, men i det stora hela har den alltid handlat om Leon. Nu finns det ju två barn i familjen, men eftersom han funnits i mitt liv längre så har det ju ...

Ovido - Quiz & Flashcards