Leons Mamma!

Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Emma - 8 februari 2009 18:03

Jag menar varje ord av det jag säger.

Lämnar aldrig din sida.

Du hade aldrig lämnat min, det vet jag om.

Vi måste orka ta oss igenom detta.

Det vet vi ju båda om.

Ellerhur?

Jag saknar dig.

Har nästan glömt bort din röst..

Din doft..

Men IBLAND, ibland har jag tur och kan plocka fram det i mitt minne.

Det sitter djupt inom mig...

 

Nuffe, du är mitt liv.

Och det får inte lov att vara slut nu.

Så är det bara!

Livet måste ge oss en chans till.

Det får inte vara såhär orättvist.

 

Vill ha dig här igen, i mina armar.

Snälla, ge mig det.

 




With every bit of me with all my heart
With every single breath I'm gonna love you
Fall into my arms tonight
Let's make it allright
If you ever come to doubt these words
Let me be the one to break it to you
I'm gonna love you endlessly
With every bit of me

Av Emma - 8 februari 2009 15:58

Åh..

Vad jag saknar.

Hoppas du kommer hem snart igen..

Det måste du göra.

 

Livet får inte vara såhär orättvist!

 

Älskar dig, mest av allt.

Ovido - Quiz & Flashcards