Leons Mamma!

Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Emma - 10 februari 2009 21:27

I miss you like crazy.

Even more than words can say.

I miss you like crazy.

Every minute of every day.


Låt det vara över snart! 

Låt allt få bli bra igen!

 

Jag måste hoppas nu.

Av Emma - 10 februari 2009 09:02

Kom hem nu.

Bebis kommer ju snart och innan dess har vi en massa att fixa.

Dagarna är så långa utan dig.

Och nätterna är hemska.

Jag saknar dig.

 

Vill bara att du ska få komma tillbaka till mig nu.

Jag tänker på dig konstant, undrar hur du har det och var du finns..

Vill inte tro att det är över ännu.

Det kan det väl ändå inte vara?

 

Vi hade ju precis börjat leva.

Det får inte vara såhär orättvist.

Du måste komma hem...

Snälla?

 

Jag Älskar Ju Dig.

Så mycket...

Så otroligt mycket...

 

Jag vill kunna kittla dig, så som jag brukade på kvällarna.


Jag vill kunna pussa på dig när som helst.

Var som helst.

Jag vill kunna pussa på dig igen.

 

Snälla, ta inte det ifrån mig.

Ta inte ifrån mig den person jag älskar över allt annat i världen..

 

Vill kunna få visa dig hur mycket jag uppskattar dig, hur mycket du betyder.

Kom hem och berätta för mig att jag ska få göra det igen.

Kom hem och berätta att allt är över nu, mardrömmen har fått sitt slut.

 

Jag vill leva med dig resten av mitt liv.

 

En vecka till orkar jag.

Kom sen hem.

Ska vi bestämma det, du & jag?

Om en vecka...

Ja, så säger vi...

Ovido - Quiz & Flashcards