Leons Mamma!

Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Emma - 9 februari 2009 23:44

Godnatt min älskade älskling..

Förhoppningsvis kan jag snart säga så till dig igen...

 

Och viktigast av allt.

Jag älskar dig.

Fanny älskar dig.

Och Leon älskar dig.

VI ÄLSKAR DIG.

Av Emma - 9 februari 2009 10:58

Minns du förra året, precis vid den här tidpunkten?

På kvällen när det var så mycket snö.

Vi var ute och kastade snöbollar på varandra :)

Jag var klädd i den där enorma skiddräktsliknande saken.

Haha, jag kunde knappt röra mig.

Minns du?

Jag tittade på den bilden idag, som togs den kvällen.

När vi satt där i snön och pussades.

Vi var så lyckligt ovetandes då.

Vi visste inte vad som väntade, bara ett år senare.

 

Snart är det allahjärtansdag.

Vi kommer inte kunna spendera den dagen tillsammans heller.

 

När ska denna mardrömmen få sitt slut?

För allting har väl ett slut?

 

Jag saknar dig Nuffen.

Här är så otroligt tomt utan dig.

Och det har nog aldrig varit så kallt under täcket om natten förut.

 

Snart får du faktiskt komma hem och berätta att allting ska bli bra igen.

 

Vi ska ju orka.

Både du och jag är fighters.

Vi fixar detta också, ellerhur?

 

Men fan, vad saknaden är enorm!


Ovido - Quiz & Flashcards