Leons Mamma!

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Emma - 4 februari 2009 13:36

I close my eyes, only for a moment, and the moment's gone
All my dreams, pass before my eyes, a curiosity
Dust in the wind, all they are is dust in the wind.
Same old song, just a drop of water in an endless sea
All we do, crumbles to the ground, though we refuse to see

Dust in the wind, all we are is dust in the wind

[Now] Don't hang on, nothing lasts forever but the earth and sky
It slips away, and all your money won't another minute buy.

Dust in the wind, all we are is dust in the wind
Dust in the wind, everything is dust in the wind.

Av Emma - 4 februari 2009 11:39

Minns du när vi flyttade in i huset?

Så många planer vi hade!

Vi hann aldrig med allt...

Och nu står jag här själv, med ett helt hus, som hade behövts tas om hand..

Kanske städas lite.

Men jag orkar inte.

Jag har ingen lust.

Jag vill bara att du ska komma hem nu.

 Du måste komma hem..

Vi har massor att göra.

Vi ska måla trappan med ju.

Det har vi ju pratat om.

Leon`s rum ska ju målas.

Han kan väl inte ha ett rosa rum?

 

Eller ska vi strunta i allt..

Och packa våra saker och flytta?

Jag gör det gärna.

Jag gör vad som helst..

Bara du är med mig och vi gör det tillsammans.

Därför är det faktiskt dags att du kommer hem nu.

 

Idag är det onsdag. 

15 dygn sedan jag senast såg dig.

15 dygn sedan vi pratade..

Jag tänker mycket på dig.

Och jag antar att chocken inte lagt sig.

Saknaden växer sig större och det gör ont i hjärtat att inte få ha dig nära mig.

 

Livet måste vara lite rättvist nu.

Det måste vara så, att du faktiskt får komma hem till mig snart.

Jag hoppas.

Jag vill ju så mycket!

 

Det går nog inte en enda sekund utan att jag tänker på dig.

Faktiskt.

Man brukar säga så, fast att det går många sekunder..

Men i detta fallet är dom orden riktigt sanna.

För jag tänker på dig konstant.

Och på nätterna drömmer jag om dig.

Du finns här, hos mig..

I mitt hjärta.

I mitt huvud.

 

Jag ska aldrig lämna dig.

Det tror jag att du vet om.

 

Jag vill fortsätta hoppas..

För jag vill verkligen att livet ska ge oss en chans..

Det förtjänar vi faktiskt.

Och.. Våran lille son..

Han måste ju komma ut och få ha sin pappa.

 Han behöver dig.

 

Jag behöver dig, mer än nånsin nu.

 

När den dagen kommer, då du kommer hem igen..

Då ska jag ALDRIG släppa taget om dig igen.

Jag ska aldrig tjafsa om onödiga saker igen, det lovar jag.

 

Fan, kom hem nu!!!

 

.......

Av Emma - 4 februari 2009 10:54

Ajajaj, vad jag saknar dig.

Jag drömde om dig inatt.

Du var så fin..

Du är den finaste jag nånsin träffat.

 

Jag drömmer om att få träffa dig snart.

I drömmen är du så verklig.

Långt inuti huvudet kan jag höra din röst..

Hur du ropar på mig..

Jag saknar dig så att det gör ont.

 

Men vet du vad?

Dom ska inte få vinna över oss.

Vad som än händer så ska vi orka.

Vi ska klara detta, tillsammans.

För vi är starka du och jag.

 

Du är den jag kommer att älska tills jag dör.

För alltid finns du hos mig.

Du sätter mitt hjärta i gung.

 

Jag Älskar Dig, Min Underbara Älskling!!!

Av Emma - 4 februari 2009 10:53

Du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
Alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge

För du är där när ingen ser mig
Du är där när stormen yr
Du är där när natten skrämmer
Och du är där när dagen gryr
Jag vill alltid ha dig nära
När som åren läggs till år
Och vad livet vill oss lära
Är att framtiden är vår

Lalala…

När som klockorna har stannat
Och tiden tycks stå still
Och man inte vågar säga
Det man längst i hjärtat vill
Då ska vi ta varandras händer
Då ska vi minnas denna dag
Och förstå vad som än händer
Är det alltid du och jag

För du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
Alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
All min längtan vill jag ge

Ja, all min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge

Ovido - Quiz & Flashcards