Leons Mamma!

Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Emma - 7 februari 2009 11:44

Jag hoppas att du får komma hem snart.

Vi måste klara oss ur detta.

Det finns ju inget annat alternativ..

Är trött på att gå och sakna.

Vill inte behöva sakna.

Du har ju funnits här, som en självklarhet tidigare.

 

Jag ska orka med dig, hela vägen.

Tills dess att vi nått ett slut.

Det gör vi snart.

 

Snart är dagen här, när jag vet mer.

När jag vet om jag får hem dig igen.

Skulle kunna offra mycket i världen för dig.

För att få lov att fortsätta leva tillsammans med dig.

Du är ju den enda för mig.

 

Nu ser vi till att orka, ellerhur?

Kanske, kanske livet vill vara min vän..

Och då blir jag världens lyckligaste människa som gått i ett par skor, det kan jag lova.

Bara livet får fortsätta som vanligt igen.

 

Fan, vad jag saknar dig! 

Ovido - Quiz & Flashcards