Leons Mamma!

Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Emma - 3 februari 2009 22:17

Hoppet sprudlar i mig ikväll.

För jag vet att vi på något sätt kommer kunna ta oss ur detta.

Jag vet att vi är starka tillsammans.

Vår kärlek är oändlig och den kommer alltid att vara det.

 

Jag hoppas att vi ska göra verklighet av våra drömmar tillsammans. Och jag hoppas att vi ska göra verklighet av våran hemlighet till sommaren.

 

Det finns ingenting dom kan göra för att sära på oss.

Det vet både du och jag nu.

Ingenting.

 

Du har alltid varit det bästa i mitt liv.

Du är den som fått mig att le när jag varit nere.

Den som alltid funnits här för mig när jag haft det svårt.

Nu är det min tur att ge det tillbaka till dig.

Jag kommer ALDRIG lämna din sida och jag kommer snart få dig att le..

Bara vänta.

Du ska få se att detta inte knäcker oss.

Vi klarar oss ur denna mardrömmen.

Vi ska klara oss ur alla mardrömmar i livet.

 

Du och jag Nuffen, alltid.

 

Jag Älskar Dig Av HELA mitt hjärta.

För evigt och för alltid ska jag vara din.

 

Snart måste du komma hem igen.

Du bara måste.

Det måste komma något gott ur detta.

 

Älskar, älskar, älskar dig.

Av Emma - 3 februari 2009 10:19

Två veckor har nu gått..

Exakt 14 dagar idag.

Jag saknar dig.

Otroligt mycket.

Kommer du nånsin tillbaka?

Jag tänker mycket på dig, ska du veta.

Ungefär varje sekund..

 

Jag hoppas ständigt på att telefonen ska ringa och jag ska få höra din underbara röst..

Men det ringer inte..

Jag vill bara ha hem dig ju..

Kommer du hem snart?

 

Fan, Älskling.

Jag saknar dig så mycket att jag snart går sönder....

Ovido - Quiz & Flashcards