Leons Mamma!

Direktlänk till inlägg 5 februari 2009

Hör Du Mig?

Av Emma - 5 februari 2009 10:04

Jag har så ont i själen.

Jag vet inte vad som väntar, vad framtiden har att "erbjuda".

Jag är rädd.

Vill att du ska finnas här och lugna mig.

Jag saknar dig, Nuffe.

Det är så svårt att hålla sig rak..

Svårt att stå upp i allt detta.

Jag tappar andan så fort jag går förbi en bild av dig.

Du finns ju överallt här i huset.

På hylla, på väggar, ja, överallt.

Jag försöker låta bli att gråta, jag försöker vara stark.

Men tårarna pressar sig fram...

Jag vet att det alltid känns bättre när man gråtit..

Men jag är så rädd för hur det ska kännas under tiden jag gråter.

Vet ju att det gör ont.

 

Jag hade gett vadsomhelst för att få hem dig nu..

Eller om jag bara skulle kunna få ge dig en kram?

Det behövs inga ord.. 

Bara en kram.

 

Det hade gjort så otroligt mycket.

 

Jag får inte krama dig.

 

Du måste komma hem nu.

Hur ska jag orka?

 

Du sa till mig att jag är stark som en oxe.

Men varför är jag då fylld av förtvivlan?

Varför är det så jobbigt för mig att förstå?

Jag vet, jag vet.

JAG MÅSTE ORKA!

VI MÅSTE ORKA!

 

Du måste få komma hem snart...

 

Jag älskar ju dig.

Hör du det?!

JAG ÄLSKAR DIG!

 
 
emma

emma

5 februari 2009 10:53

en stor kram till dej gumman!!

http://emmaoskrutten.blogg.se

 
Emelie

Emelie

5 februari 2009 12:26

Hehe ja hoppas hoppas! Får man fråga vad det är som har hänt förresten eller är det himla känlsigt ämne?
Önskar dig all lycka iaf, klram!

http://mellemus.blogg.se

 
Emelie

Emelie

5 februari 2009 13:49

Okej! önskar dig all lycka i af och håller tummarna på det bästa då =)

Hehe ja gud så jag längtar, när var det du hade BF?
Kram

http://mellemus.blogg.se

 
Emelie

Emelie

5 februari 2009 16:32

Å vad mysigt! Har magen växt mycket än? min växte jätte sagta hehe =P

http://mellemus.blogg.se

 
Emelie

Emelie

5 februari 2009 21:43

Hehe jaa om du ser på min header så är första magbilden från v.22 andra från v.27 =P så det var ju nästan bara dem som kände mig som tyckte att ajg var stor alla andra fick chocken när jag sa att jag ändå gått över halva tiden =P

http://mellemus.blogg.se

 
Emelie

Emelie

5 februari 2009 23:45

hehe jaa jag hoppas verkligen! nu har förvärkarna börjat tätna och blivit starkare. kanske kanske är det riktigt? hoppas! men det återstår att se =) verkar ha en lång natt framför mig hur som haha

http://mellemus.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 14 juni 2012 23:35

Klockan är mycket, men vad gör det? Det är ju helg här hemma nu. Äntligen. Veckan har varit lång.. Och helgen lär gå i ett nafs! Imorgon är det mycket som står på schemat. Dagen ska inledas med att storhandla! (Ja, efter frukostar och blöjbyten...

Av Emma - 14 juni 2012 09:57

Veckans planer; Veckan är snart slut, men jag har en del planer inför helgen. Det ska städas och imorgon är det storhandling och fotboll som gäller!Veckans saknad; Jag saknar mina underbara vänner i Småland. Veckans skada; Ingen direkt skada men jag...

Av Emma - 5 juni 2012 23:06

Trött efter operationen igår.   Återkommer snart med nya fräscha bloggideer ;) ...

Av Emma - 15 april 2012 18:35

Ja, jag vill nog kalla det fuckad vardag.   Jag har fått jobb!!!   Vilket innebär en enorm lycka, men också en del omställning och strul med att försöka få allting att gå ihop. Tider, barn osv.   För att få tid tillsammans med barnen gå...

Av Emma - 15 april 2012 18:20

Om man tänker tillbaka så minns jag när jag skapade denna bloggen. Den har tagit olika riktningar, men i det stora hela har den alltid handlat om Leon. Nu finns det ju två barn i familjen, men eftersom han funnits i mitt liv längre så har det ju ...

Ovido - Quiz & Flashcards