Leons Mamma!

Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Emma - 18 maj 2009 15:00

Som Jag Vill Vara.


Vad gör man när man är 15 år och blir med barn?

Jessicas värld förändras på en sekund och hon måste ta en av de svåraste besluten som finns.


"En skimrande romantisk historia som samtidigt är ett djupt störande debattinlägg. När kom det senast ut en sån provocerande ungdomsbok?" DN




Grymt bra bok som jag köpte förra veckan. 

Paketet kom i Fredags och boken var utläst på eftermiddagen samma dag!

Jag kunde verkligen inte slita mig :)


Denna boken får lätt 10/10 i betyg av mig. Plus en liten stjärna. 

SÅ BRA VAR DEN FAKTISKT!


Bilden är lånad från www.cdon.com där jag också beställt boken (Dom har fina erbjudanden och ett fraktpris på bara 29:-

Av Emma - 18 maj 2009 13:05


1 dag gammal.



 



En månad & Fem dagar gammal.

Av Emma - 18 maj 2009 11:39

Oj oj oj! Vad dålig uppdatering här var då!

Mitt minne är inte alltid det bästa..

Helgen har flytit på ganska bra faktiskt.

Vi har haft myspys hemma, varit på konfirmation och faktiskt spelat årets första omgång av KUBB! 

Jag äääälskar KUBB..


Igår var vi på min kusins konfirmation.

Ganska skoj att träffa alla släktingar :)

Dessutom fick Leon en massa nya kläder.

Av min morbror har han även fått sina första skor.

Jäääättesöta Puma skor.

(Bild kommer sen)

På festen efter konfirmationen hade S och jag en bebis-fri stund.

Det var inte frivilligt, utan vi hade inget val.

Min syster (som skämmer bort Liten massor) har varit med sin sambo i Turkitet och kom hem i Söndags.

Självklart skulle hon inte släppa ifrån sig Leon! 

För övrigt är det min syster som kommer bli Leons gudmor och det finns ingen jag hellre hade velat välja som det! Hon är verkligen jättebra med honom.

Hoppas nu att jag får bli det till hennes kids en dag! :D


Dom närmsta dagarna nu, händer det mycket.

I eftermiddag ska jag till optikern och efter det ska jag hem och beställa mina nya brillor!! Åh, vad jag längtar efter att få hem dom i lådan!


Imorgon åker älskling och jag till Ullared.

Ja, hans mamma också..

Och Liten SÅKLART!

Det ska shoppas massor! 

Har skrivit en hel lista som jag tänkte gå lite efter.

Det ska bli jätteroligt att åka dit!

Älskar Gekås!


Om det finns någon som har tips på något kul ni köpt på Gekås så får ni gärna kommentera! :)


Just ja, S är ledig imorgon och resten av veckan :D

Äntligen lite mystid!


Ha en fin dag allihop!

Ovido - Quiz & Flashcards