Leons Mamma!

Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Emma - 6 maj 2009 12:22

Ja, det regnar..

Tråkigt värre!

Men jag har så fullt ändå, så det spelar ingen roll.

Igår hämtade vi vår nya hammock som vi FÅTT!

Den kostar 7000:- ca annars..

Ställningen var inte helt ny men allt annat var.

Vi fick helt nya dynor och jag fick välja färgen.

Det var ganska jobbigt uppdrag då det inte finns någon i världen med mer beslutsångest än jag, tror jag.

Till slut blev det lite terakotta färgade dynor.

Dom där tjocka ni vet?

Åh, vad jag längtar tills den ska sättas ihop och solen kommer fram!


Idag eller imorgon kommer nog mitt paket från Pandurohobby vilket innebär att jag kan sätta igång med inbjudningarna till dopet.

Åh, vad skoj det ska bli. Jag bara älskar att pyssla.

Jag är helt övertygad om att dopet kommer bli riktigt fint och minnesvärt!


Imorgon blir det nog en tripp till IKEA, där vi bla ska köpa en byrå till Liten.

Den han har är för liten och börjar gå sönder.

Dessutom har han fått så mycket kläder att det behövs en större :)


Tänkte att jag ska passa på en dag i veckan nu att gå in i glasögonbutiken och kolla nya bågar.

Glasen är inte alls gamla så jag hoppas att man kan behålla dom, kanske slipa till dom så att dom passar andra bågar dådå.

Annars får det bli helt nya brillor.

Så trött på dom jag har!!!


Igår fick vi hem papper om faderskap och så.

Ska ta mig tid att ringa dit med och boka en tid så att S kan bli pappa i pappren med!


Nu ska Liten bytas på (IGEN! vilket gjordes för 10 min sedan) hör jag...

Sedan blir det dammsugning.

Tror jag kör igång kaminen med.. Här är lite småkyligt.


Ha en fin dag allihop!

Av Emma - 6 maj 2009 12:17

När våran Leon föddes vägde han 3600 gram och var 52 cm lång.

 

Igår, 3 veckor och en dag senare väger han 4220 gram och är 57 cm lång.

 

Han växer så det knakar och maten är det minsann inget fel på :)

Men lite ångest får jag..

Det går så fort..

Är han snart 15 och ska ha moped?... :S

 

Nej, nu får tiden saktas ner lite tycker jag...

 

Men det är kul att det görs framsteg! 

 

Min älskade unge!!!

Ovido - Quiz & Flashcards