Leons Mamma!

Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Emma - 8 maj 2009 10:35

Och idag ska det tvättas, då jag hittat hur mycket smutstvätt som helst i badrummet och sovrummet.

Leon och jag ska även ut på en härlig promenad.

Det är faktiskt rätt så okej väder ute idag, förutom att det blåser en himla massa.

Kanske att det blir regn senare, men innan dess så ska vi hinna iväg på en liten sväng iallafall.


S satte ihop Leon`s byrå igår. Han hann inte med våra.

Hursomhelst så sorterade jag bland hans kläder och så..

Chockad blev ju jag när det fanns så mycket i storlek 62 som passar honom redan!

Grejen är ju att han är ganska lång...

Och fötterna är stora.


Igår provade jag att göra fot och hand avtryck i gips och lera. Får väl se om det har hunnit torka idag så man kan se resultatet.


Imorgon fyller S år och då kommer det folk.

Kanske att det blir grillning en dag här i helgen med.


Nej, nu ska jag slänga i mig något att äta och sedan blir det att ta itu med tvätten.


Känner mig riktigt taggad för ordning och reda idag.


Ha en fin dag!

Ovido - Quiz & Flashcards