Leons Mamma!

Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Emma - 5 maj 2009 12:43

Får bli en liten snabbis uppdatering för stunden.

BVC blev det aldrig igår, då jag sett fel tid på pappret.

Det är idag istället, ska bli skoj!

 

Efter BVC ska vi hämta ut den där gratis boken man får på bibblan om vi hinner. Det blev ju aldrig av sist.

Sedan ska vi åka och hämta våran nya hammock! 

Ska bli härligt att ha en mysig plats i trädgården där man kan ligga och läsa någon bra bok. Tyvärr har det ju regnat nu i två dagar, men kanske bra det med.. Det behövs lite regn ibland :)

Nackdelen är att det blir så kallt.

I huset är det ganska ruggigt.. 

Men jag håller igång genom att städa.

Har hunnit med massor idag!

 

Nu ska jag byta Liten`s blöja hör jag ;)

Och sedan får jag besök..

Och städningen får lov att fortsätta efter besöket :)

 

Idag tänker jag minsann inte slappa!

 

Ha en fin dag! 

Ovido - Quiz & Flashcards