Leons Mamma!

Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Emma - 1 maj 2009 09:57

Tandläkaren igår gick jättebra!

Jag får för det mesta höra väldigt trevliga saker om mina tänder. 

Att dom är fina osv.

Och det fick jag minsann igår med :)

Efteråt var jag duktig och köpte varsin häftig tandborste till mig och S, tandtråd (som dom tjatar om att jag ska använda ALLTID), en specialtandborste till tänderna längst in och så hittade jag sådana små röda tabletter man tuggar för att se var man glömt borsta..

Sådana hade man alltid när man var liten. 

Jag och S testade igårkväll och vi blev helt rosa i hela munnen! :D


Idag kommer syrran och hennes sambo, ska bli trevligt.

Därför måste jag snart resa mig från datorn (motvilligt) för att börja städa..

Det behövs tvättas lite med.


Igår tvättade jag utsidorna av alla fönster på nedanvåningen, så idag får det väl bli insidorna.

Det blir så fint.


Måste också dela med mig av min glädje;

-Min son.

Han är det finaste i världen! 

Och ni som är mammor, finns det något mer underbart än att vakna till en söt solstråle? 


<3 Mammas älskade, finaste prins!

Ovido - Quiz & Flashcards