Leons Mamma!

Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Emma - 10 maj 2009 11:28

Ja.. Det är nog det värsta med amning och hela köret.

Det LÄCKER...

Jag har ju amningsinlägg osv, men ibland är det faktiskt skönt att kunna ha en t-shirt på sig bara.

Och det är jätteskönt, tills det att Leon börjar skrika.

För då sprutar det mjölk åt alla håll och tröjan blir genomsur!

Jag vill egentligen mata honom med flaska.. 

Men samtidigt vill jag inte sluta amma.

Det är mysigt på många sätt också.

 

Well...

Idag blir det kanske grilling med J och A, kan ju vara skoj!

 

Och just ja.. Jag har en liten hemlighet som är otroligt spännande.

En sådan som kan piffa till vardagen ordentligt och faktiskt ge våra liv total vändning! :)

Till det bättre dådå.

 

Men jag tänker inte avslöja hemligheten ännu, även om jag är EXTREMT dåligt på att hålla mina egna hemlisar hemliga.

 

Det är iaf 3 dagar kvar.

På Onsdag kanske jag berättar vad det är :)

 

Nu ska jag ta en dusch och bli mjölkfri ;) 

 

Ha en skön söndag!

Ovido - Quiz & Flashcards