Leons Mamma!

Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Emma - 13 maj 2009 14:06

Ja, idag blir Liten 1 månad och går in i sin 2:a månad imorgon.

Tänk, vad fort tiden går!

Detta har varit den absolut bästa månaden i mitt liv.

Jag älskar min son mer än allt annat i världen!

Trodde aldrig att man kunde älska någon så mycket..

Jag ser fram emot att få följa honom hela hans liv.

Få se honom växa och bli större och större.

Få stötta honom och stå vid hans sida alltid.

Ja, jag vill helt enkelt ge honom det bästa här i livet.


Grattis min Liten, på din 1-månadersdag :)


Och idag är det dagen jag väntat på.

Så spännande! 

Om 2 timmar ska vi vara där och sedan hoppas jag på att det är något bra.

Och att det isåfall blir till det bästa!

Kanske jag berättar mer sedan :)


Nu får jag nog passa på att få ilte gjort här hemma innan Liten går igång och skriker igen :) Han vill ha ALL uppmärksamhet idag (kanske man kan förstå iofs, eftersom det är hans dag idag) :)


Ha det fint allihop!

Ovido - Quiz & Flashcards