Leons Mamma!

Direktlänk till inlägg 18 maj 2009

BOKTIPS!

Av Emma - 18 maj 2009 15:00

Som Jag Vill Vara.


Vad gör man när man är 15 år och blir med barn?

Jessicas värld förändras på en sekund och hon måste ta en av de svåraste besluten som finns.


"En skimrande romantisk historia som samtidigt är ett djupt störande debattinlägg. När kom det senast ut en sån provocerande ungdomsbok?" DN




Grymt bra bok som jag köpte förra veckan. 

Paketet kom i Fredags och boken var utläst på eftermiddagen samma dag!

Jag kunde verkligen inte slita mig :)


Denna boken får lätt 10/10 i betyg av mig. Plus en liten stjärna. 

SÅ BRA VAR DEN FAKTISKT!


Bilden är lånad från www.cdon.com där jag också beställt boken (Dom har fina erbjudanden och ett fraktpris på bara 29:-

 
 
emma

emma

18 maj 2009 15:58

i juni nästa år ska vi gifta oss :)
längtar...

http://emmaoskrutten.blogg.se

 
Emma-Melvins mamma

Emma-Melvins mamma

19 maj 2009 22:16

Hej vännen :-)
Tack för att du tänker på oss, blir verkligen rörd över att du tänder ljus för Melvin. Det betyder jätte mycket.
Jag tycker absolut att vi ska träffas, vore hur skoj som hellst :-)
Massa kramar till dig och lillen.
Han har växt på bra :-)

http://www.mammautanbarn.blogg.se

 
Emma-Melvins mamma

Emma-Melvins mamma

20 maj 2009 14:35

Tack för dom orden Emma :-) det betyder mycket.
Ja han är säkert i himlen och leker med alla de andra barnen.
Vore jätte kul att träffa dig och Leon :-)

Ha det bra! Kramar

http://www.mammautanbarn.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 14 juni 2012 23:35

Klockan är mycket, men vad gör det? Det är ju helg här hemma nu. Äntligen. Veckan har varit lång.. Och helgen lär gå i ett nafs! Imorgon är det mycket som står på schemat. Dagen ska inledas med att storhandla! (Ja, efter frukostar och blöjbyten...

Av Emma - 14 juni 2012 09:57

Veckans planer; Veckan är snart slut, men jag har en del planer inför helgen. Det ska städas och imorgon är det storhandling och fotboll som gäller!Veckans saknad; Jag saknar mina underbara vänner i Småland. Veckans skada; Ingen direkt skada men jag...

Av Emma - 5 juni 2012 23:06

Trött efter operationen igår.   Återkommer snart med nya fräscha bloggideer ;) ...

Av Emma - 15 april 2012 18:35

Ja, jag vill nog kalla det fuckad vardag.   Jag har fått jobb!!!   Vilket innebär en enorm lycka, men också en del omställning och strul med att försöka få allting att gå ihop. Tider, barn osv.   För att få tid tillsammans med barnen gå...

Av Emma - 15 april 2012 18:20

Om man tänker tillbaka så minns jag när jag skapade denna bloggen. Den har tagit olika riktningar, men i det stora hela har den alltid handlat om Leon. Nu finns det ju två barn i familjen, men eftersom han funnits i mitt liv längre så har det ju ...

Ovido - Quiz & Flashcards