Leons Mamma!

Direktlänk till inlägg 31 juli 2009

Present

Av Emma - 31 juli 2009 12:58

Här i trakterna, ute i skogen har en dansk familj sommarstuga.

Dom har nyss fått en liten dotter, Solveig.

Vi åkte dit för någon vecka sedan och träffade henne.

Leon tyckte att hon var väldigt intressant och skrattade och hade sig.

Vi lämnade då också ett paket till henne med en kudde som jag sytt och två par mjukisskor.

Idag när jag gick ut för att hämta posten låg där ett litet paket till Leon från Solveig.


På kortet stod det "Til Leon från Solveig med önske om framtidig leg ved Storesjö"


Han fick en fin leksak från Brio.


Att han redan har en spelar ju ingen roll.

Två betyder ju att han kan använda en i vagnen och en på sitt rum ;)


Tack söta Solveig!


 

 
 
Nina

Nina

31 juli 2009 21:53

å en sån fick theo av sin mormor. myyycket poppis :D

http://www.modesida.blogg.se

 
emma

emma

1 augusti 2009 10:08

Vad gulligt :) Hoppas ni får en bra lördag!

http://emmaoskrutten.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 14 juni 2012 23:35

Klockan är mycket, men vad gör det? Det är ju helg här hemma nu. Äntligen. Veckan har varit lång.. Och helgen lär gå i ett nafs! Imorgon är det mycket som står på schemat. Dagen ska inledas med att storhandla! (Ja, efter frukostar och blöjbyten...

Av Emma - 14 juni 2012 09:57

Veckans planer; Veckan är snart slut, men jag har en del planer inför helgen. Det ska städas och imorgon är det storhandling och fotboll som gäller!Veckans saknad; Jag saknar mina underbara vänner i Småland. Veckans skada; Ingen direkt skada men jag...

Av Emma - 5 juni 2012 23:06

Trött efter operationen igår.   Återkommer snart med nya fräscha bloggideer ;) ...

Av Emma - 15 april 2012 18:35

Ja, jag vill nog kalla det fuckad vardag.   Jag har fått jobb!!!   Vilket innebär en enorm lycka, men också en del omställning och strul med att försöka få allting att gå ihop. Tider, barn osv.   För att få tid tillsammans med barnen gå...

Av Emma - 15 april 2012 18:20

Om man tänker tillbaka så minns jag när jag skapade denna bloggen. Den har tagit olika riktningar, men i det stora hela har den alltid handlat om Leon. Nu finns det ju två barn i familjen, men eftersom han funnits i mitt liv längre så har det ju ...

Ovido - Quiz & Flashcards