Leons Mamma!

Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Emma - 26 juli 2009 18:59

Jag berättade ju igår om vårt IKEA besök.

Dock var jag så uppe i olyckan som hände på vägen hem att jag helt kom av mig.

Så här kommer bilder på lite av det vi köpte.


Bilderna visar en del av det vi köpte till Liten.


Denna söta lampa ska få pryda väggen i hans nya rum!


Två lådor som ska stå i hans bokhylla.


Det är ju snart dags för smakportionerna och så småningom så ska han ju äta mer och mer och vad passar då bättre än dessa?



Denna fräcka taklampa med fiskar. S valde den och tyckte att den var häftig. Jag hade annars valt något pluttinuttigt gulligt.. Men ja. Denna är ju faktiskt fin den med :)



Tänkte köpa överdrag till skötbädden, men blev förtjust i dessa istället. Dom ska vi lägga på skötbädden istället.



Det blå tyget köpte vi för att sy gardiner av, till hans rum..

Ser bättre ut på riktigt och jag tror det kommer bli jättebra!





 

Nu längtar jag massor till flytten!

Det är bara 15 dagar kvar nu....

Ovido - Quiz & Flashcards