Leons Mamma!

Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Emma - 8 juli 2009 12:14

Idag ringde jag till min farmor för att bjuda hit dom på min födelsedag - Den 18e Juli.

Hon frågade mig om det var så bra att fira den då, så nära inpå flytten.

Jag förklarade att vi inte vet när vi ska flytta..

Då tyckte min farmor att jag skulle ringa och kolla om mäklaren fått reda på något, hon menade på att vi borde få lite besked om när vi ska flytta.

Och det har hon rätt i. Det blir ju som att bo i en massa kartonger på obestämd tid.


Så jag tog tag i saken och ringde mäklaren som just stod i ett jordgubbsland och plockade gubbar.

Han hade goda nyheter att komma med och han visste när vi kunde flytta in.

Så, den 10 Augusti får vi tillgång till vårat hus!

Gud, vad jag längtar och gud, vad skönt att få ett datum!


Ungefär en månad kvar och den tiden ska jag väl kunna orka med att leva ibland en massa flyttkartonger :o)



- Vår nya, härliga trädgård!

Ovido - Quiz & Flashcards