Leons Mamma!

Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Emma - 15 juli 2009 11:43

Hos BVC gick det ganska bra.

Ja, iallafall tills sprutorna kom.

Liten skrek och skrek.

Och jag svettades och trodde mitt mammahjärta skulle brista!

Efter ett tag gick det att lugna honom.

Men på kvällen då vi kommit hem och hade gäster så började han igen.

Detta hade dock BVC - tanten varnat för.

 

När ingenting gick att göra så gav vi honom lite flytande alvedon och han somnade.

Därefter blev han faktiskt ganska pigg och glad igen!

 

Idag leker han en massa och pratar :) Så nu är allting bra igen.

 

När älsklingen kommit hem bär det av på långresa till Helsingborg.

Vi ska nämligen köpa och hämta sofforna jag berättat om.

Ser verligen fram emot det och om inte allt för lång tid så är det ju dags för flytten. 

Åh, vad jag längtar!

 

Det betyder också att ni får se fler bilder av vårat hus.

Så fort vi flyttat in!

 

Laptopen vi köpte fungerar utmärkt och det är min nya bästa vän ;)

 

Ha en fin dag i sommarvärmen!

Ovido - Quiz & Flashcards