Leons Mamma!

Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Emma - 6 juli 2009 14:13

Medans världens goaste kille sovit har jag hunnit med en del här hemma.

Jag har tvättat, sorterat ren tvätt och lagt in den på sina platser. Jag har hunnit med att sortera ut lite handdukar och tänkte packa en del av det.


Det börjar ju närma sig med stormsteg nu.

Innan man vet ordet av så flyttar vi, och då är det minsann bäst att vara förberedd.


Igårkväll hyrde vi film på datorn.

Dock var det lite problem med deras sida och filmen ville inte visas.

Efter ett tag i telefonkö kom jag fram och fick hjälp. Därefter kunde vi se filmen.

Vi hittade inte riktigt någon som tilltalade oss speciellt så det fick bli "Hans och Hennes".

Jag har inte sett den tidigare, men den var faktiskt helt okej!

Och värt dom 29:- det kostade också.

Tycker det är riktigt smidigt att man kan hyra film så.

Dessutom nu när vi har vår nya laptop.

I loooooove it!


Snackade en stund med Pernilla i telefon innan.

Skoj, eftersom vi inte pratar så jätte ofta.

Och ses gör vi typ aldrig.

Sist skulle vi iväg när dom hade vägarna förbi :(


Men jag hoppas att dom kommer och hälsar på oss när vi flyttat till huset.

Då kan Leon och Theo leka lite med ju :)


Nu ska jag fortsätta här hemma.

Ska bara komma underfund med vad det är Liten vill...



Ovido - Quiz & Flashcards