Leons Mamma!

Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Emma - 4 juli 2009 23:04

Jag skulle tycka det vore enormt roligt om alla som läser bloggen kommenterar lite.


Jag vet kanske inte vem alla är, och det vore skoj att få ett hum om vem ni är också!


Så, kommentera nu!


:o)

Av Emma - 4 juli 2009 22:57

Japp.

Äntligen!

Vi lämnade in datorn och dom kunde hitta alla filer som försvann.

Ni vet, alla bilder, all musik och ja, en massa annat.

Trots det så bestämde vi oss för att det faktiskt var dags för en ny dator.


Jag kan lyckligt berätta att jag just nu ligger i sängen, brevid mina 2 sovande älsklingar, med en laptop i knät.

Ja, ni hörde rätt, en LAPTOP!

Lite krångel med internetet och det trådlösa förut, men nu är det perfekt!

Jag är så glad för denna lilla maskinen.

Jo, såklart att jag saknar min andra dator litegranna, men det är nog mest för att alla mina grejor finns i den.

Dock lär allt läggas över på måndag eller så.


Idag har det varit ännu en varm dag.

Fruktansvärt varmt har det varit.

Jag har plockat vinbär och myst med älskling på en filt under ett träd i skuggan. Inte myst så! Snuskiga ni är! :o)


Nej, dagen har faktiskt varit ganska soft...

Och imorgon är det dags för MEGA loppisen.

Jag är så spänd att jag inte lär kunna sova!

Mamma kanske kommer hit imorgon och följer med oss på loppisen.

Hoppas jag hittar något trevligt fynd nu.


Jag bara älskar att fynda!

Ovido - Quiz & Flashcards