Leons Mamma!

Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Emma - 13 juli 2009 22:35

Nu är dagen snart här..

Dagen jag fruktat så länge..

Det är dags för sprutor för Litens del...


Jag är så rädd.

Och det gör så ont i mammahjärtat när man tänker på det.

Jag vill inte att han ska ha ont och skrika..


Mammas älskling ska ju vara glad...


Jag HOPPAS att han reagerar på ett helt annat sätt än jag tänker mig!


Min underbara & fina son!



Av Emma - 13 juli 2009 22:31

Leon är 3 månader gammal idag.

Mammas stora kille.

Det finaste jag varit med om och det absolut största och bästa jag någonsin åstadkommit!


Mamma älskar dig!


Av Emma - 13 juli 2009 22:25

Hittade en 3 sits och en 2 sits soffa i skinn på blocket.

Röd/brun sådan där mjuk och skön.

1500:- ville hon ha för dom och jag slog till direkt när annonsen just kommit in.

Sofforna ska hämtas på onsdag.

Hoppas nu att dom är så fina som hon säger.

Där var ett litet jack i den ena, men det kan man ju alltid fixa till.


Snaaart är det dags för flytt.

Blir perfekt med nya soffor :)

Ovido - Quiz & Flashcards