Leons Mamma!

Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Emma - 16 juli 2009 14:29

Idag ska dom nya sofforna in!

Ja, nu tänker ni kanske att det kan vara lite dumt eftersom vi flyttar snart, am I right?

Men jag tycker att det är bra.

Dels för att jag vill provsitta dom och dels för att vi ska ha en massa folk på lördag (Happy birthday to me!). Och faktiskt lite för att jag ska kunna rengöra den nuvarande soffan ordentligt så den är ren och fin när den ska upp i nya huset.

Sofforna var inte riktigt i det skick som hon sa till mig från början, men eftersom vi kört långt så slog vi till ändå.


Efter att vi hämtat våra nya soffor så åkte vi för att hämta en resesäng till Leon.

Jättefin var den och vi gav bara 100:- för den typ.

Så, nu har vi en sådan med, vilket kan vara väldigt bra sedan när han blir lite större & faktiskt även nu när vi åker bort någonstans.

Men framförallt när han börjar röra sig mer och mer.


Igår kokade jag ju saft också på lite av dom röda vinbären jag plockat hos A & J.

Det blev riktigt god saft och jag är väldigt nöjd!


Nu ska jag sätta fart här hemma lite, medans Liten sover.

Har redan fått en hel del gjort.


Och just ja!

Imorgon får Liten sin nya vagn och på söndag åker vi för att kolla in en ny bil!


Have a nice day!

Ovido - Quiz & Flashcards