Leons Mamma!

Direktlänk till inlägg 3 juli 2009

Det är med sorg som jag måste meddela....

Av Emma - 3 juli 2009 10:00

Igår kom A för att hjälpa mig med datorn.

Jag la över allt som skulle sparas i min ena hårddisk.

Det tog ganska lång tid och var riktigt tråkigt.

Men organiserat blev det.

Iallafall en stund.

Vi åkte och handlade innan A kom och sedan fixade vi maten.

Precis innan A kom så skulle jag kika på datorn. 

Allt som jag sparat är borta.

¨Hur i hela....?!"

Jag har ingen aning.

Det hade inte A eller älsklingen heller.

Så, eftersom att det var tex alla bilder på Liten (visserligen finns dom på riktiga foton, dom flesta, men vill ju ha kvar dom i datorn) all musik... Så tror jag att vi måste lämna in pärlan på lagning.

Och hålla tummarna för att dom kan fixa fram allting igen.


Trots att jag gjorde en systemåterställning så fungerade det inte.

Som många vet så är det inte bara symaskinen och Tradera jag älskar..

Det är ju faktiskt också min dator..


Jag ska be S kolla om dom kan fixa den idag, för jag vill inte lämna bort den över helgen.

Även om jag vet att jag skulle få så mycket annat gjort istället då..


Tycker inte om att datorn är sjuk :(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 14 juni 2012 23:35

Klockan är mycket, men vad gör det? Det är ju helg här hemma nu. Äntligen. Veckan har varit lång.. Och helgen lär gå i ett nafs! Imorgon är det mycket som står på schemat. Dagen ska inledas med att storhandla! (Ja, efter frukostar och blöjbyten...

Av Emma - 14 juni 2012 09:57

Veckans planer; Veckan är snart slut, men jag har en del planer inför helgen. Det ska städas och imorgon är det storhandling och fotboll som gäller!Veckans saknad; Jag saknar mina underbara vänner i Småland. Veckans skada; Ingen direkt skada men jag...

Av Emma - 5 juni 2012 23:06

Trött efter operationen igår.   Återkommer snart med nya fräscha bloggideer ;) ...

Av Emma - 15 april 2012 18:35

Ja, jag vill nog kalla det fuckad vardag.   Jag har fått jobb!!!   Vilket innebär en enorm lycka, men också en del omställning och strul med att försöka få allting att gå ihop. Tider, barn osv.   För att få tid tillsammans med barnen gå...

Av Emma - 15 april 2012 18:20

Om man tänker tillbaka så minns jag när jag skapade denna bloggen. Den har tagit olika riktningar, men i det stora hela har den alltid handlat om Leon. Nu finns det ju två barn i familjen, men eftersom han funnits i mitt liv längre så har det ju ...

Ovido - Quiz & Flashcards