Leons Mamma!

Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Emma - 26 augusti 2009 10:55

Häromdagen, när vi rev väggen till köket så visade det sig att elkabeln gick mitt i väggen.

Och där kunde den ju inte hänga.. :)

S känner en elektriker som bor här borta bara och ringde honom.

Han kom hit och med sig hade han sin sambo och deras dotter som är 6 månader.

Det var riktigt kul och vi satt och snackade tills klockan blev 12! Snacka om att man var trött sen.


Hursomhelst så frågade L mig (som hon heter), om jag ville hänga med henne på babysim och det är väl klart att jag hakade på!


Det börjar den 7 september och jag känner mig riktigt taggad inför det!

Så igår gick jag in på ellos.se och beställde en bikini. 

Hoppas nu att den passar och att den är lika snygg som på bilderna.


Dessutom beställde jag 6 linnen, 3 par byxor och tossor och mössa till Liten.

Sammanlagt gick det loss på 750:-

Inte så farligt ändå, för så mycket kläder.

Dessutom fick man tallrikar på köpet.. (Som om vi inte har tallrikar nog ;) )


Igår tog jag och L en lång promenad tillsammans och gick förbi Peps Perssons hus. Han bor nämligen här borta bara!

Precis då körde det ut en bil som visade sig innehålla Peps och hans fru(?)

Dom vinkade på oss och det kändes kul. 

Kul att en så pass känd person inte tror att han är bättre än någon annan utan är som en helt vanlig person.

Det hittar man inte ofta idag.


Hursomhelst så verkar han vara jättetrevlig!


Och just då, så var det faktiskt "Oboy! Vilket vackert väder!"

Av Emma - 26 augusti 2009 10:52

Leons första tand är på väg upp nu :)

Han har dessutom börjat bli riktigt grinig när han är trött.

Bara skriker och skriker.


Men det blir bättre när man vaggat honom i famnen en stund, då brukar han oftast somna ganska snabbt.


Kan också vara tand-gnäll.


hursomhelst så är varje sekund med honom underbar!


Mammas ÄLSKLING!

Ovido - Quiz & Flashcards