Leons Mamma!

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2009

Peps & babysim!

Av Emma - 26 augusti 2009 10:55

Häromdagen, när vi rev väggen till köket så visade det sig att elkabeln gick mitt i väggen.

Och där kunde den ju inte hänga.. :)

S känner en elektriker som bor här borta bara och ringde honom.

Han kom hit och med sig hade han sin sambo och deras dotter som är 6 månader.

Det var riktigt kul och vi satt och snackade tills klockan blev 12! Snacka om att man var trött sen.


Hursomhelst så frågade L mig (som hon heter), om jag ville hänga med henne på babysim och det är väl klart att jag hakade på!


Det börjar den 7 september och jag känner mig riktigt taggad inför det!

Så igår gick jag in på ellos.se och beställde en bikini. 

Hoppas nu att den passar och att den är lika snygg som på bilderna.


Dessutom beställde jag 6 linnen, 3 par byxor och tossor och mössa till Liten.

Sammanlagt gick det loss på 750:-

Inte så farligt ändå, för så mycket kläder.

Dessutom fick man tallrikar på köpet.. (Som om vi inte har tallrikar nog ;) )


Igår tog jag och L en lång promenad tillsammans och gick förbi Peps Perssons hus. Han bor nämligen här borta bara!

Precis då körde det ut en bil som visade sig innehålla Peps och hans fru(?)

Dom vinkade på oss och det kändes kul. 

Kul att en så pass känd person inte tror att han är bättre än någon annan utan är som en helt vanlig person.

Det hittar man inte ofta idag.


Hursomhelst så verkar han vara jättetrevlig!


Och just då, så var det faktiskt "Oboy! Vilket vackert väder!"

 
 
Ida

Ida

26 augusti 2009 14:22

Å va kul me babysim =)

http://minlillagroda.wordpress.com

 
Ingen bild

Emma-Mamma till Melvin

28 augusti 2009 11:59

Åh! jag ska också beställa från ellos och få de tallrikarna, de varsuper snygga tycker jag :-)

BS ja hur 17 gick det till?? Jag vet inte! det gick så fort..! Men det känns väldigt bra och det är ju huvudsaken. Du kan läsa mer i min blogg :-)

Vad mysigt att han börjar få tänder nu :-)

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 14 juni 2012 23:35

Klockan är mycket, men vad gör det? Det är ju helg här hemma nu. Äntligen. Veckan har varit lång.. Och helgen lär gå i ett nafs! Imorgon är det mycket som står på schemat. Dagen ska inledas med att storhandla! (Ja, efter frukostar och blöjbyten...

Av Emma - 14 juni 2012 09:57

Veckans planer; Veckan är snart slut, men jag har en del planer inför helgen. Det ska städas och imorgon är det storhandling och fotboll som gäller!Veckans saknad; Jag saknar mina underbara vänner i Småland. Veckans skada; Ingen direkt skada men jag...

Av Emma - 5 juni 2012 23:06

Trött efter operationen igår.   Återkommer snart med nya fräscha bloggideer ;) ...

Av Emma - 15 april 2012 18:35

Ja, jag vill nog kalla det fuckad vardag.   Jag har fått jobb!!!   Vilket innebär en enorm lycka, men också en del omställning och strul med att försöka få allting att gå ihop. Tider, barn osv.   För att få tid tillsammans med barnen gå...

Av Emma - 15 april 2012 18:20

Om man tänker tillbaka så minns jag när jag skapade denna bloggen. Den har tagit olika riktningar, men i det stora hela har den alltid handlat om Leon. Nu finns det ju två barn i familjen, men eftersom han funnits i mitt liv längre så har det ju ...

Ovido - Quiz & Flashcards