Leons Mamma!

Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Emma - 5 augusti 2009 10:29

Det närmar sig flytt med stormsteg, känns underbart!


Har sovit riktigt dåligt inatt. Inte när jag väl sov, men jag hade sjukt svårt att somna. Vet inte riktigt varför, men jag kommer inte till ro här riktigt..


Imorse när jag gick ut så stod där en bil.

Tog ett antal sekunder innan jag fattade att det faktiskt är vår bil. 

Känns så ovant.


Sedan läste jag på aftonbladet att vargen tros vara i Skåne nu.

Vadå läskigt?

Snacka om snabb förflyttning!?


Idag ska jag spendera dagen åt packning. 

Det måste göras nu..

S har inte packat så mycket, han bara skjuter på det och vill inte.

Så jag får göra det istället.

Det är ju trots allt han som får stå med det tunga lasset sen (att bära och så) om än med viss hjälp.


Liten ligger på golvet i sitt babygym nu och snackar.

Det är sjukt så mycket jag älskar honom.


Nej, nu drog han matten över huvudet. 

Får nog kolla till honom.


Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards